marți, 26 februarie 2008

A face bani sau doar de placere?

Ma gandeam...oare poti castiga bine din activitatea de blogg-ing? In afara de faptul ca te faci cunoscut(mai ceva ca HI5), poti sa traiesti numai din asa ceva? Da, bineinteles ca da...pentru ca sunt multi care o fac, in zilele noastre, mai ales de cand a devenit o modalitate de promovare pe cat de neconventionala pe atat de "cu priza". Si atunci imi pun intrebarea...de ce sa nu fac si eu la fel? De ce sa nu scot si eu un ban frumos numai din click-urile pe care oamenii care ma citesc din cand in cand le dau pe blog-ul meu? De ce nu 100 de euro (asta numai de la Google) la 1000 de click-uri? Poate ca as fi castigat deja banii pana acuma...doar ca toata pagina mea ar fi fost plina de reclame, de advertoriale, de link-uri catre site-uri foarte putin interesante care contrastau cu blog-ul in sine...dar nu aici este problema...estetica se rezolva destul de usor...problema mea consta in etica personala(si aici sunt foarte subiectiv). De ce sa scrii pentru bani? Nu o faci doar din placere? De ce ai mai inceput initial blog-ul? Nu scrii pentru tine si pentru cei care stii ca te citesc? Nu scrii de dragul de a scrie? Intr-o lume mai buna, poate.

Si inchei cu promisiunea ca la mine pe blog nu o sa apara niciodata reclame sau articole platite.

3 comentarii:

Anonim spunea...

io una n-as da bani...sincer, cititul e de placere si ar trebui sa ramana asa, si ma mai gandesc ca zicala un penny for your thoughts are sens: adica iti dau un ban pentru ce gandesti...da, comercial, si totusi? (your ex-teach)

Andreea Mitan spunea...

Ah, Radule, etica de tipul asta e unul dintre motivele pentru care am sa ma imbogatesc alta data...

Anonim spunea...

si dak ar fi sa apara o reclama...macar sa fie la prezervative :)))