joi, 14 februarie 2008

Am primit Leapsa!!

In seara asta citeam blog-ul Ancai care nu-mi mergea sa il pun in blog-roll, nu stiu de ce ..o fi worldpress-ul cu personalitate, dar nu aici vreau sa ajung...primisem Leapsa de mai demult de la ea si eu de abia acuma m-am trezit sa o iau...si cum citeam si o carte foarte interesanta, nu o sa va plictisesc cu ea si o sa va zic altceva- va citesc un banc care mi-a placut in mod special. "Cica era un student de la Poli caruia ii placea de o fata...si ii placea atat de mult, dar nu avea curaj sa o invite la un suc sau sa iasa in oras cu ea. Si totusi soarta face ca cei doi sa se intalneasca in acelasi club. Lui ii era totusi jena sa se duca la ea si sa o invite la dans si nu ii venea in cap o replica geniala de agat. Sta el se gandeste, se strofoaca, timp in care tipa pleaca la baie. Vazand una ca asta el isi spune in sinea lui:"Asta-i momentul, acum ori niciodata!!". Si se duce studentul nostru si o asteapta ceva timp pe tipa de la baie. In sfarsit fata iese, el isi ia un aer de cuceritor feroce, o privire care ar da pe spate 1000 de femei si o intreaba "Te-ai cacat iubito?".

Dau leapsa mai departe cui vrea sa o ia...dar in mod special Ralucai, Petrutei si Roxanei(Percy) ca ele sunt mai culte si pot sa va descrie o carte mai frumos ca mine. Multumesc Anca pentru Leapsa...la mai mare. Sa stii ca te citesc, desi nu imi merge intotdeauna pagina.

4 comentarii:

persy spunea...

multumesc pt leapsa...si apropo...e persy,nu percy:))).sa ne zici si noua bancuri mai des

Petruta spunea...

Atat de tare am ras la banul asta incat m-am kkt eu pe mine de ras!
Prea penal, omule!
Ai preferinte la carti? Sa bag d-astea patetice d-ale lui Kierkegaard sau sa aleg ceva mai profund? :P

Anonim spunea...

Mai mai ... nu asa e leapsa data de mine:p nu orice carte la intamplare k atunci nu mai e leapta autentica :p mai multe detalii pe blogul meu ;;)

Raluk6 spunea...

deci,da...bancul asta este cel mai romantic din cate am auzit!!mai ca mi-au dat lacrimile de emotie,zau;mai ales cand a intrebat-o el cu atitudinea aia de macho daca...=(