marți, 5 februarie 2008

Si asa mi-am facut program pe vara...

Ce credeati ca totul este asa cum vrei...plaja, soare, stat degeaba, leneveala, party pe plaja etc...nu, nu...pai de ce? Doar de aia sunt student...sa invat cat mai mult in cat mai mult timp...da, ati ghicit...am picat examenul de politologie...cu 4...mai bine imi dadea 3 si stiam o chestie...sau 1...ma rog, mi s-a reprosat de inteligenta nativa si de un narcisism specific varstei...altfel spus, trebuia sa fiu pus la punct...sa fiu redus la umilinta...asadar...la vara...POLITOLOGIE...care mai sunteti in aceeasi situatie...veniti si studiem impreuna...macar sa ii dam peste nas la toamna si sa luam 10...CU TOTII

5 comentarii:

Petruta spunea...

No pb Raducu k il dai gata in vara! O sa se lase de meserie omu'. :P
Aiurea e faza k la restanta numarul celor care isi vor da "concursul" este de trei ori mai mare decat a celor scapati de calvar.
Don't worry...k nu merita sa-ti sacrifici vacanta mult asteptata.

L. spunea...

join the club :)

Andreea Mitan spunea...

Eh, si eu tot cu 4. :)) Pana la toamna ma specializez si ma fac mai curajoasa. Ma rog, sunt mai sigura de prima parte a afirmatiei decat de a doua dar de data asta o sa se compenseze. Sper.

Make spunea...

Lasa...vorba aia din reclama cu Unirea.."Noi sa fim sanatosi"...ii dam noi pe spate...in toamna...ca observ ca nu sunt singur...VA MULTUMESC PT SUSTINERE..ar trebui sa ne facem un fan club

Raluk6 spunea...

I'M IN BROOOO'!!!! =))