miercuri, 13 februarie 2008

Hai sa ne imaginam...

Am tot citit in ultima vreme multe post-uri, articole, comparatii, idei despre si cu legatura directa la dihotomia scoala-munca(a se citi facultate-job). Cum e? Se impaca, nu se impaca? Poti sa le tii...nu poti...eu m-am gandit la o comparatie, evident subiectiva, asa ca va prezint intr-o lista cateva trasaturi:
JOB SAU SCOALA??
junior, excutive SAU efectiv STUDENT??
birou SAU sala de clasa, club, camin, regie??
colege de birou SAU COLEGE DE AN, COLEGE MAI MARI, GAGICI??
9-18 SAU 23-05??
rapoarte SAU muzica, proiecte??
masa platita de tine SAU CANTINA??
stres SAU viata de student??
anul 2 SAU 20 de ani??
restante SAU vara linistita??
concediu de 2 sapt SAU VACANTA DE VARA??
experienta SAU voluntariat??
full time SAU part time, promotii??
seriozitate SAU panaramaaaaaaa??
birou SAU plimbare in parc??
neoane SAU soare??
aer conditionat SAU plaja...mare??
pantaloni de stofa SAU blugi??
sef SAU tu esti sef??
cafea SAU bere??
calculator SAU sala??
rutina SAU hehe...??
muzica incet SAU hehe...(2)??

Si la final conchid...trageti voi concluziile...eu le-am tras deja in seara asta...este viata voastra...sunt alegerile voastre...sunt sigur ca parintii vostri, care inca va mai sustin isi doresc sa va mai vada studenti cat se mai poate...ca tocmai de aia am invatat pentru facultate, ca sa intram, ca spartii...multumesc Mircea pentru post-ul tau mai vechi...mi-ai dat inspiratie.
Ultima comparatie...va las pe voi sa o faceti...

5 comentarii:

Andreea Mitan spunea...

Nu stiu care e concluzia ta, desi mi se pare ca o ghicesc, dar eu mai zic pas o vreme job-ului. M-am plictisit de "maturitate".

Make spunea...

Multumesc Andreea, pentru ca esti prima care imi lasa comentariu si va multumesc anticipat celor care si-au mai dat cu parerea.

persy spunea...

e greu sa te descurci si cu serviciul si cu facultatea..multi sunt de parere ca mai bine faci doar una dintre ele dar o faci bine, decat sa le faci pe amandoua prost...dar...dupa ce termini facultatea tre' sa te angajezi si in ziua de azi nu te angajeaza nimeni fara experienta..asa dar, cum facem pana la urma?

Make spunea...

Cum sa faci persy...te angajezi part time...cred...

Raluk6 spunea...

pfffff....eu votez pt restante!!fun,fun,fun!!=))