luni, 3 martie 2008

Culmea Ironiei

Chiar este culmea ironiei...intru pe blog-uri la alti oameni...le dau comentarii gen "Nu te lasaaaa...mai scrieee....ca scrii binee...ca te citesc"...si eu ce fac? Nu numai ca nu mai scriu pe blog, dar nici macar nu mai citesc pe altii...ceea ce nu este bine...cel putin pentru mine...deci, dupa o pauza destul de lunga in care ziceam ca am ramas fara idei si ma intrebam de ce revin...cu doua chestiuni arzatoare...1) Mi-am luat telefon de fitza...LG Black Series Titanium...e frumos
2) Vreau sa va atrag atentia ca cersetorii din metrou au pusa cap la cap o strategie mult mai elaborata decat ar parea la prima vedere...nu am sa intru in detalii decat cu un singur studiu de caz pe o tanti care sta in statia de la Semanatoarea pe trepte...si dei fiecare data cand trec o vad...are mai o viziunde de ansamblu...sta pe trepte cu un carton in fata...dar nu asta este important...ceea ce conteaza in expunearea mea este faptul ca pe carton acolo s-au perindat o multime de bani...dar cum ii face rost, pentru ca ea nu canta, nu vorbeste, nu are copii incendiati, blonavi, sot betivan sau altceva...si aici urmeaza faza geniala de promovare a scopului ei...pune pe carton o moneda...de obicei una de 1 ban sau de 0, 5 bani depinde daca este inceputul sau sfarsitul saptamanii...si moneda aia face toata treaba...arata ca lumea care a mai trecut a mai dat...si asa te indeamna si pe tine sa faci la fel....si lumea asa face...are efect. Deci se face PR cu urme clare de marketing si la nivelul acesta...ceea ce este bine...arata ca piata merge intr-o directie buna...
La final, in loc de post-scriptum vreau sa va spun ca nu am vazut-o niciodata mai devreme de ora 9 jumate la "munca" si niciodata nu sta pana la 6...sambata si duminica nu lucreaza

3 comentarii:

Andreea Mitan spunea...

Foarte buna strategie. O stiam de la bunica-mea de la tara, aplicata pe ouatoare. De unde inferez ca oamenii nu au evoluat peste tot inspaimantator de mult.

persy spunea...

pai si de telefonul tau de fitza nu e spui?..k stiam deja k babutzele de la metrou sunt cele mai smechere si stiu sa se descurce...

Petruta spunea...

sa-ti traiasca telefonul!!! tre sa-l udam, nu?
bey..noi oricum te citim..indiferent ce ai scrie si tot te-am iubi si dak ai debita!
:))