joi, 21 februarie 2008

Shaorma si tu


Multumesc...multumesc ca stau in regie...multumesc ca stau in regie si am alimentara non-stop langa mine...multumesc ca stau in regie si am alimentara non-stop si langa alimentara este o shaormerie. Pana aici totul roz. Si de aici incolo din ce in ce mai roz. Cum om sunt(ca toata lumea dealtfel) imi place saorma...cu bere. Ma declar fan.

Ce imi este, totusi, dat sa descopar la saormeria din regie? Se creeaza un fel de legatura care trece granita fizica a stomacului intre consumator si saormica lui. Se ajunge intr-o metafizica a saormei, reusita fiind intotdeauna a saormarului. Cum vine asta ? Simplu. Te prezinti la ghiseu...da am zis ghiseu...si ii spui..."Vreau o saorma". De aici se deschide o cu totul noua lume(e ca in reclama de la coca-cola cu fabrica de fericire); asadar ai o multime de alternative-poti sa o iei acolo pe loc, poti sa o iei la pachet...alegerea este numai a ta...poti sa o prepari chiar tu...ii zici ca nu vrei cu castraveti, ca nu vrei cu cartofi, ca nu vrei cu ceapa...defapt tie iti place doar sa fi vazut ca iei saorma...esti in tendinte...asadar saorma devine mai mult decat o mancare simpla...mai mult decat o chestie sa-ti potoleasca foamea...saorma devine un mod de viata.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) pentru mine nu e un mod de viata :p eu mananc cand mi-e foame si nu de oriunde si renunt doar la usturoi si ceapa ;;)Sa fim seriosi: in Constanta - pe taramanul shaormelor - mananci cea mai buna shaorma :D!

mrobert spunea...

hmm din pacate nu pot fi de acord cu anca, shaorma nu trebuie numai sa o mananci ci sa o si savurezi, multitudinea condimentelor care te invalui si mai tarziu te azuta sa flatulezi in siguranta, gustul adorabil si gandul ca o mananci pot pune bazele shaormei ca mod de viata :P si traiasca si "SaVa" de la shaormerie ca buna mai iese din mana lui (oare o avea vreun condiment propiu si personal :D ). cat despre shaorma din constanta...nush ce sa zic dar nu prea am mai vazut caini vagabonzi in ultima perioada :P

rezidentialsecurity spunea...

Salut celor ce adora shaorma , si eu sunt inpatimit al acestei bunatati , insa am mancat de curand ceva si mai bun , nu mai stiu exact cum se numeste " sis naum " sau ceva de genul, undeva pe mantuleasa , tipul este arab, Foarte tare va recomand daca aveti drum pe acolo.