joi, 14 februarie 2008

Sa incep sa imi pun intrebari ??


Daca toata lumea o FACE, hai s-o fac si eu...chiar asa, de ce nu? Adica, toata lumea scrie de Valentines' Day despre Valentines' Day. De ce ? Chiar asa, de ce? In primul rand e o sarbatoare importata de la, ATI GHICIT americani. Si ei sarbatoresc, dar si noi avem Sf. Valentin, altfel spus Dragobetele care se sarbatoreste la o saptamana distanta. Si atunci? Mi se pare PENAL ca sarbatorim indragostitii...adica inca un motiv de inimioare si alintaturi d-alea de ti se face parul maciuca...daca tot sunt indragostiti, indragostitii, atunci nu este zi de zi o sarbatoare pentru ei? De ce dracu' ne mai trebuie inca o zi din an in care sa facem caduri cu nemiluita? Nu vine 1 si 8 martie ? (da, a fost un paragraf misogin- va multumesc)-Si totusi...la final de post scris in graba, hai sa nu ne mai mcdonaldizam atata pentru orice chestie...mai ales ca avem si noi vacile noastre, nu ne trebuie, in mod special, pe ale lor...poate ale noastre nu arata asa bine, dar dau lapte mai bun.

P.S. Sper din toata inima sa nu fiu considerat poponar ca am stat acasa de Valentines', dar nu am avut chef sa vad un oras plin de clisee...pentru ca il vad destul zi de zi...Va iubesc pe toti (pardon, pe toate-sa nu fiu interpretat gresit-). Happy Valentines' Day...Merry Christmas....Happy Birthday...Happy Easter...Happy New Year...Happy...Happy...

4 comentarii:

persy spunea...

era logic sa sarbatorim Valentine's si nu Dragobetele...ca noi in curand nu o sa mai avem traditie..totul o sa fie preluat de la americani;ma intreb cat o sa ne mai ia pana cand o sa sarbatorim ziua Recunostintei si ziua tatalui...?

Petruta spunea...

Si noi te iubim...chiar daca am sarbatorit separat sa stii ca tot ne-am gandit si la tine...:D

Anonim spunea...

Totul depinde de noi! Traiasca Dragobetele! Da' ce daca sarbatorim ambele? Mai multa iubire:p :D Apropo... am si eu un post despre asta :)

Raluk6 spunea...

eu zic sa incepi mai bine sa cauti raspunsuri...!le poti gasi cu usurinta printre vanzatorii ambulanti de la coltul strazii,care impart fericire (a se citi "cadouri",si nu pe moca!) tinerilor indragostiti cu o simpla inimioara fuzzy sau ursulet muzical(I LOVE YOU)!!pffff....eu ma declar indragostita! =)))))