miercuri, 11 martie 2009

Studiu de caz: BCR


O sa fiu scurt: iarasi reclama noua cu nenea la cumparaturi de animale pentru ala micu'. Se coieste el, se chiroaste pe acolo si alege un pichi dragut, alb, coafat care si plange de mama focului-asa ca de reclama. Boon si ajunge cu el la casa, il scaneaza vanzatorul si baga jucarele, inimioare, prostii, la care nenea zice consternat-E nevoie de toate astea?-ala se uita in sictir ca si cand ar fi un functionar public si nu ii raspunde. La care apare, inevitabil, domnul bcr imbracat in costum( am sa il numesc, generic, domnul bcr imbracat in costum)-acelasi costum, si il bate pe umar asa friendly(tovarasesc) si ii spune-Cumparaturile atrag alte cumparaturi-
Hoopaaaa, pai bine bai boss, dar asa ne facem noi reclama? Pe mine, cel putin, m-a cam pierdut de client al cardului lor-unu, pentru ca ma enerveaza domnul bcr imbracat in costum(am sa il numesc, generic, domnul bcr imbracat in costum) pentru ca are o fata mult prea falsa si zambetul ala...si 2-ma imaginam pe veceu dimineata si cand observ la finalul actului incununator ca nu mai am hartie igienica-hooopa, apare domnul bcr imbracat in costum(am sa-l numesc domnul bcr imbracat in costum, GENERIC) si imi zice: Ai nevoie de hartie? -la care eu putin aflat la culmea nevoii disperate ii raspund-Daaaa-Si imi zice-Normal, dar aveti grija-cumparaturile atrag alte cumparaturi-adica sa luati si sapun si gel de dus si parfum de baie ca sa fie treaba, treaba, ma intelegeti?
Off topic: M-as bucura enorm sa vad un meci intre domnul de la bcr in costum(hai, ca ati invatat si voi-generic, generic) si nenea cu fustita si tot in costum(pe asta il numesc nenea in fustita si costum-original, nu?) de la banca transilvania. Adica sa vina asta cu bagheta si sa ii rupa capul.
Revenind: Ma enerveaza ca trebuie sa iti faci imprumut sau sa apelezi la servicii bancare pentru ca iti doresti un caine si ma enerveaza cel mai tare nu agentia care a facut reclama-desi este slabuta-ci clientul care si-a dat acordul pentru asa ceva. Dar cum iti asterni...
P.S. o sa revin cu anti-reclama de la banca transilvania zilele astea-postez linkul-garantez caterinca maxima.

Niciun comentariu: