sâmbătă, 21 martie 2009

Atentie la fetele cu masina!!



Mare grija la fetele cu masina care circula pe trotuar pentru ca s-ar putea sa patiti ca mine: veneam azi acasa, pe splai si trece o fetita cu un golf care cauta loc de parcare, desi trecuse de vreo doua. Si nu stiu cum dracu', fix cand ajunge in dreptul meu incepe sa isi spele luneta. M-a stropit tot cu lichid de parbriz. Problema nu ar fi asa majora, doar ca era d-ala de iarna si avea alcool. Si asa m-am spalat cu spirt pe fata, defapt m-a spalat doamna. Si la fel am patit cand eram in masina si in fata mea tot o tanti intr-o skoda care isi spala parbrizul fix in benzinarie si mi-a tras ditai dusul pe geamul de la masina-wooow laser frate!

In alta ordine de idei nu prea am noutati, poate doar ca ciudatica si-a manifestat nemultumirea ca aude cum lumea se fute de deasupra de la apartamente. Cred si eu ca o deranjeaza ca doar ce cacat, aia scot gemetele dupa 11 jumate noaptea. Si doar aici e azil de batrani si cum toti suntem senili si impotenti mergem sa ne pisam pe genunchi si eventual sa jucam canasta pana la 10 jumate seara. A, si ascultam N&D si plangem ca poponarii.

Cam atat, pentru ca nu mi s-au intamplat prea multe, fiind sfarsit de saptamana. Poate doar faptul ca am ras de m-am spart ca am primit un fluturas de la niste fete cu tricouri albe pe care scria cu rosu: Express Pizza -wooow laser frate-si care imi faceau reclama la un club din orasul Lehliu. Si le-am intrebat daca este Lehliu oras sau Lehliu gara si nu au stiut sa-mi zica. N-am cum sa ajung acolo pentru ca nici nu stiu unde este, in primul rand.

Niciun comentariu: