marți, 17 martie 2009

Dedic un mar


De fiecare data ma gandesc ce o sa mai scriu pe blog si de , absolut, fiecare data gasesc material doar prin faptul ca ies pe usa (metaforic vorbind, n-o luati ca atare).
Ma freaca la icre (de data asta luati-o la propriu) reclama la mec. Ce naiba e reclama aia cantata? Adica imi explica mie o voce de poponar ca viata e frumoasa ca exista cicăn rol? Ba, da-te draaacu'...ai descoperit tu, cumva, apa calda si mersul pe jos? Trebuie sa imi arati mie ca daca vin doi constipati si arunca un searsaf pe jos, gata, viata e frumoasa? Nu merge chiar asa. Plus ca e de cacat numele chicken roll...de ce dracu nu i-a zis mai simplu saorma cu salata? Ca doar asta e...plus ca erau inovativi intr-un final ca nimeni nu s-a mai gandit la saorma cu salata in tara asta minunata (de cacat). Mi se parea mai ok, plus ca sigur isi castigau multi noi adepti, pentru ca doar stim ce se practica cu maioneza prin alte locuri. Doar d-aia mananc eu numai din regie-ii stiu deja pe baieti de 3 ani, i-am studiat-par sanatosi si cred ca au si analizele la zi, plus ca sunt si fericiti-ca daca erau suparati sigur maioneza era acra, dar asa e buna. Va dedic un mar.
Care-i faza cu "Miss Metrou"? Va spun, sincer, ca prima data cand am vazut pe ecrane miss metrou era sa ma impiedic de intrarea in usi de ras. Radeam singur ca proasta (da) cine naiba a avut ideea asta extrem de tampita? Cum adica miss metrou? Asta sigur duce la glume de autobaza cu baietii de la capatul lu' 105. Pai da si cum altfel cand le vezi pe alea (nu sunt sigur ce fel de fata ar participa la asa ceva). Ma rog, eu daca as fi organizatorul mi-as da mie premiul de miss metrou si as fugi cu banii. Si le-as lasa pe verzele alea cu ochii in soare. Din partea mea 2 mere.
Chiar exista barbati care isi pun la status "Miss my iuby"? Chiar exista asa ceva? Adica e barbat? Ce cacat ne anunti pe noi ca tu miss your iuby, bai masculule? Plus ca te imbraci in roz...de ce ma chinui vizual? Iti dau 3 mere pentru ca meriti.
Off-topic: am testat noul axe de-i face reclama, cu miros de piele. Si deodorant si gel de dus. Si, personal, raman la gelul de dus. Tot Vice miroase mai misto din gama lor. Desi nici asta nu miroase rau, dar totusi sa nu puneti botul la textele ca scoate masculul din tine si cu instinctul primar. Macar sa il cumparati din alte motive. Sa stiti ca nu am uitat ca v-am promis link-ul cu antireclama la bt, dar vad ca nu s-a rugat nimeni de mine sa-l postez asa ca mai aman.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ba frumoasa poza...stii ma duce cu gandul la vechea si intelepta zicala a unui mare om : " Ma pupi la MIJ" ! ba frumos gandit...in sfarsit faci ceva inteligent :D

Anonim spunea...

ba frumoasa poza...stii ma duce cu gandul la vechea si intelepta zicala a unui mare om : " Ma pupi la MIJ" ! ba frumos gandit...in sfarsit faci ceva inteligent :D

Anonim spunea...

iti place sa te lasi rugat vad...chiar deosebit baiatul...defapt ce ma mai mir...cu pupicul ai venit dupa o saptamana, si aia cu mari rugamintzi..:))...hai, fii un simpatic asa, k de obicei, si posteaza odata link'ul ala, k mi-i lene sa ma apuc de cautat :D..
si ca sa nu uit...spor la impartzit de mere, k vad ca ai o mare satisfactzie cand o faci...mai trist cred ca o sa fie cand se va intoarce favorul...;)

Make spunea...

Mda...vrajeala

Rere spunea...

"metroul i-a infrumusetat considerabil viata".Am citat de pe zoom tv, o prezentare a unei candidate la miss metrou...:)))

iris spunea...

Poate ar trebui sa te imbraci si tu in roz...s-ar potrivi cu ochii tai albastri.