duminică, 15 martie 2009

Am avut o REVELATIEEE


Da...este clar...m-a lovit in plin; anuntul este intr-o carciuma de pe marginea drumului, cum te duci inspre Bucuresti, inainte de autostrada, in bae, la bajeti. Si l-am vazut cand m-am dus la baie, clar, nu? Dar in loc sa imi notez id-ul de mess ca sa pot sa il ajut pe omu' aflat la ananghie m-a lovit altceva tare de tot-Off-topic: Oi fi devenit poponar?
Revenind, m-am gandit ce inseamna exact a te duce fix in mijlocul unei piete, duminica, atunci cand vin toti mosii si a te caca fix in mijlocul ei? Inseamna a fi creativ. Dar daca, in momentul ala incepi sa strigi in gura mare ca te-ai cacat? Inseamna promovare si chiar marketing de guerilla pentru esti foarte agresiv pe o piata relativ noua. Ok, lumea incepe sa vina sa se uite la tine in curu gol cum tipi mandru de opera ta. Bun si ei incep sa vorbeasca despre ceea ce vad...clar advertising pentru ca le-ai transmis prin metoda spam un mesaj sau chiar publicity pentru ca nu platesti absolut nimic sa iti fie promovat cacatul. Boon si apare si televiziunea sa arate cum un nebun striga in gura mare ca s-a cacat in piata-claaar PR. Deja mergem pe latura asta a emotionalului, iar daca lumea va vorbi ceva timp de acum incolo, campania si-a atins scopul propus. Si daca esti smecher si reusesti sa vinzi din cacat? Ha, ai abilitati de om de vanzari. Tare, nu?
Pentru ca orice marfa are prostul ei si, pana la urma, tot un cacat vinzi degeaba strigi in gura mare ca e altceva. Si lumea tot cacat cumpara, chiar daca ii spune altfel.
Asadar, asta m-a lovit cand am vazut mesajul ala de la baie...cred ca trebuia sa il ajut pe om, mai bine.

Niciun comentariu: