luni, 9 martie 2009

8 martie ziua voastra fetelor



Scriu acest post dupa ce a trecut ziua mamelor, ziua fetelor, ziua femeii-8 martie. Il scriu dupa pentru ca, de obicei, concluziile se trag, cel mai bine, dupa...

Ma enerveaza-ba nu, ma enervati ca gasiti scuze-scuze la tot. Spre exemplu vine o ciudatica cu care stau in camin si ma intreaba, ieri, foarte direct-auzi da tu ai vreo problema cu cizemele mele?-Da, fa, am pentru ca imi venea sa ma pis si am zis sa ma pis in ele. Ce problema sa am cu cizmele tale?-Nu, ca ziceam asa ca le-am vazut "ravasite" si m-am gandit ca tu le-ai facut asa- Off-topic: eu, cum si asa nu am ce face toata ziua, ravasesc cizme de fete ciudate, nu? Revenind: Ma rog se duce toata discutia la o singura idee, de-a ei: Si asa este 8 martie...si ar trebui sa nu fiti atat de nesimtiti.

Nu simtiti cateodata cum viata va scuipa peste bot si va vine sa o calcati in picioare, dar parca nu reusiti pentru ca un scuipat nu este un motiv bun? Sau cand ti-e foame si nu poti sa deschizi ultimul borcan de castraveti murati si iti bagi piciorul si il spargi si te oftici ca s-a dus toata zeama? La fel am patit si eu cu fetita asta-imi venea sa ii scot toata zeama si sa sterg dupa aia cu mizeriile ei de cizme ravasite.

Ideea nu este asta-problema e ca la fel ca ea sunt 1000000000000000000000 de fete care vad in ziua de 8 martie drept ziua scuzelor-li se permite orice, au dreptul la orice cacat ba chiar unele pot ridica pretentii fata motiv. Si iti vine ca in povestea cu borcanul sa le dai in cap. Dar te potolesti pentru ca stii ca trece 8 martie si vine cu pasi repezi 5 mai(multumim Bergenbier)-si o sa ne bagam piciorul, absolut, fara nicio jena in toate ifosele si basinile astea.

E pacat pentru ca zile d-astea frumoase in care trebuie sa simtim primavara si alte sloganuri publicitare se transforma in zile de striptease masculin si alte cacaturi in care poponari pe post de baieti satisfac orice traire nebuna. Mi s-a cam luat...

3 comentarii:

Anonim spunea...

ghici ce: a fost 8 martie!si ce daca?!a fost o scuza sa ma distrez, sa fac misto, sa ma las pupata si sa ma ia nervii k pr meu n-a mai venit la mine, desi promisese asta.si ce-i cu asta?!eu una oricum caut mereu scuze sa ma distrez, sa fac misto si sa ma las pupata...deci, a fost o zi ca oricare alta; un pic mai speciala poate pentru ca e inceput de primavara, dar nimic mai mult...si ce dracu' se face atata tevatura pe striptease'ul asta nu pot sa inteleg..ce e asa sexy in niste pachetele lucrate la sala, imbracate in niste costume de te apuca rasul, care se misca dupa niste coregrafii "gandite intens"?..sau in niste femei obosite, si la propriu si la figurat, dupa atatea nopti pierdute, care stau lipite de o bara facand acrobatii?...mie una mi se pare mult mai sexy o femeie care habar n-are cum sta treaba cu striptease-ul, dar se straduieste totusi sa nu mai faca atatea "gafe" in fata iubitului ei..dar asta e!..fusta nu vrea sa cada ca in "9 saptamani si jumatate", bluza s-a agatat in cercel, sutienul s-a blocat si pantofii cu tocuri de 12 cumparati special pentru aceasta ocazie o nenorocesc atat de tare de picioare, incat atunci cand ii arunca mai-mai sa-i infiga in capul iubitului...
dar bine...pareri de femeie frustrata ar putea spune unii..doar un om normal as zice eu
sunt insa tare curioasa ce ai avut tu cu cizmele fetii..si de 8 martie..nu tzi-ar fi oleak rushine?!?..am sa te rog foarte special sa iei masuri!
pana una-alta, domnu' Make, sa stii ca accept pupicii de 8 martie si pe 10 martie sau 11 martie ..asa k...apt 12, te rog!

Make spunea...

Frumos text, dar parca simt o urma de regret in el..nu stiu de ce, dar imi pare ca tu ai patit asta cu iubitul tau?? Nu stiu, intreb si eu:)

Anonim spunea...

mah...cu agatzatul de cercei si aruncat de pantofi in cap si alte cele..a fost pura imaginatzie(sunt tare creativa si modesta uneori, n-am ce zice!)...dar mi s-a intamplat sa fiu atat de matoala incat sa ma impiedic...dar am cazut artistic peste el, fara sa-l lovesc..;)...ce dreq mah!...sunt o diva....si sa stii k inca astept pupicul ala! =))