duminică, 8 martie 2009

Ia fiti atenti aici!


A trecut ceva timp de cand am dat pe blogul asta, nu ca nu ar fi fost al meu, dar zic si eu..nici nu stiu de unde sa incep. De cinci luni nu am mai postat nimic si nu mi se parea normal. D'asta zic ca daca altii o fac lasa ca pot face si eu.
Incepem cu inceputul: am capatat un obicei de cacat pentru mine si pentru ceilalti; ciordesc meniuri din club. Nu ma intrebati de ce fac, pur si simplu le colectionez pentru ca asa imi dau seama unde sa merg intr-o seara. Pac bag sufu pe meniu, vad preturile si trag concluzia. Insa e nasol daca ma prinde ca ies cu ele. Atunci sa vezi...pana acuma nu m-a prins.
Ma enerveaza in draci reclama de la Knorr. De ce mortii ma-sii trebuie, intotdeauna, sa alegi o urata cu fata de prigorie care sa cante la telefon cu un juma-de-barbat ce cacat sa cumpere din magazin. Gen sa ma sune si pe mine baietii din camin si sa-mi cante(urmeaza un moment gen cenaclu Flacara in care un vers este recitat si unu cantat):
Ia ba bere
Iaaaaa baaa bereeee
Cam asa ceva-mizerie oricum-primul lucru pe care mi l-a inspirat reclama asta a fost ca vad pe cineva de la noi din facultate realizand-o. Adica ideea-la cati disperati si ce usor poti sa-i compromiti parca ii si vad: Daaaa stiiiu vom pune in versuri cacat de knorr. Hmm....daaa la magaziin si sa canteeeee vreaaau knorr-GENIAL. Si clientul sigur a fost multumit-cred ca nu futuse in ziua aia. Jenant spre penibil.
Imi este lehamite de fetele ipocrite. Adica de ce naiba ajungi la o varsta destul de inaintata si te porti ca o virgina convinsa? Si scuza-esti bisericoasa? Asta-i scuza fa? Da-te dracu ca ma uit pe haifaivul tau si arati mai curva decat multe fete pe care le cunosc. Cum vine asta? Pai nu vine, iti spun eu. Pacat de oamenii care te baga in seama pentru ca nu realizeaza ca au altceva mult mai bun de facut. Sunt un porc, nu-i asa? Ma rog cred ca si voi v-ati saturat de proastele astea pe care daca le intrebi daca au invatat ceva zic ca nu stiu nimic si iau 10 sau ies in club si se prefac ca nu stiu ce e aia o sticla de bere-la baieti e simplu-sunt lache si ii pocnesti direct, dar cu voi ce dracu facem? Tema de casa...

4 comentarii:

mrobert spunea...

=)) =)) genial genial :D, FORTA FORTA...da te`ai luat tare de ele :)) oricum dreptate ai in ceea ce priveste reclama respectiva si reclamele in general...dar este si ideea romanului de a fi cat mai zgarcit..si face o reclama cat mai ieftina si uite asa apare knorr-genial...mai este foarte mult timp pana cand patronii vor intele ca imaginea chiar conteaza, pana atunci FORTA BOSS (cu doi de SS ca sa fie fita) da in ei pe blog...pe ei pe ei..pe ei pe mama lor :D !

Anonim spunea...

Tu decizi daca e cliseu:de cand te-am vazut la O.C. ... te doresc.

Make spunea...

@ Anonim(a): HaHaHaHahaaaaa...asta mi se pare cea mai tare replica de agatat. Trebuie sa o folosesc si eu. Cine ti-a zis-o sigur incearca sa fie mai aproape de tine. Tare.
@ Robertelu: Ba, de ce ti-ai pus tot numele? Ma iau nu pt ca mi-as dori ci pt ca ma doare sufletul ca la mai toate festivalurile de publicitate sunt 80% spoturi straine.

Petruta spunea...

Mey Make...ce-ai tati cu virginele bisericoase? :))...Poate le ajuti tu sa-si rezolva problema...:D
Robertelu: Fortza bby!
Anonim: Hmmm.....sa incep sa fiu geloasa? :))