sâmbătă, 3 mai 2008

Ne prefacem, ne prefacem...dar pana cand?


Parca erau cei mai frumosi ani...parca trebuia sa ne aducem aminte de perioada facultatii ca una cu care nu ne mai intalnim niciodata...parca trebuia sa avem restante, sa ne distram, sa mergem dupa petreceri nebunesti direct la scoala...parca trebuia sa fim uniti...parca trebuia sa ne bucuram de fiecare moment petrecut impreuna...parca...parca...parca...e foarte frumos pe hartie cand pui "uau perioada facultatii, imi aduuuuc aminteeee ce fruuumos era" sau "da baiete, gata, de maine mergi la facultate, pleci de acasa, incepi sa te descurci singur, devii barbat...sa ai grija ce faci cu fetele, sa ai grij de tine". Te chinui sa intri...reusesti, te vezi peste linie, esti in al noualea cer. Vine prima zi, vine primul an, vine si al doi-lea, iti doresti mult si...DEGEABA. Raman in continuare la idea ca trebuia sa dau la ASE...sau Medicina...sau chiar poli..ca si aia sunt mai plini de viata decat colegii de la SNSPA FCRP. Pun problema si pe seama facultatii, desi nu e principalul...avem prea putine ore...si alea decalate ca naiba...ne forteaza sa muncim de cum intram in bancile facultatii...si totusi am putea sa fentam sistemul asta tampit si sa mergem la cursuri cat mai multi..ar fi minunat...dar nooooooooooooo....suntem inconjurati de disperati care alearga dupa note mai ceva ca un caine dupa carne sau ca o musca dupa...stiti continuarea...de fete care se cred madonne desi...de baieti care au ifose si glume de...si aici stiti continuarea...am impresia ca nu suntem in generatia care trebuie; ma uit la cei mai mari ca noi si sunt cu totul altfel si parca au si alte obiceiui decat noi...nu fac petreceri in cluburi ciudate, merg impreuna peste tot, daca au o problema cu profesorii sunt toti alaturati...NU AU PUPINCURISTI CARE SA SE BAGE PESTE TOT, NU AU BASINI IN CAP...au caterinca in ei...as face un sondaj de opinie sa intreb pe dragii mei colegi pe cati oameni cunosc din facultate...ca doar suntem la comunicare, nu? Paradoxal nimeni nu comunica...e gen faza vaaaaaaaaai, dar mi-e frica in sesiune la examen, pentru ca nu am invatat nimiiiiiiiiiic, daca ne da subiectul cu post-modernismul nu stiu nimic...si ia 10...proasto...macar taci din gura si nu mai manca...si aici stiti continuarea...m-am saturat, personal, de vesnicile intrebari fara sens de la sfarsitul cursului, m-am saturat, sincer, de vesnicele "probleme" ca nu ma descurc cu scoala, cu munca...e simplu...lasa-te de una din ele...mi-e lehamite de ca de fiecare data, in sesiune vad fetze noi, pe care nu le-am vazut niciodata...mi-e scarba ca Monica Columbeanu e colega cu noi la id...ma enerveaza ca nu stiu ce o sa facem, noi, ca generatie, la intalnirea de 10 ani...o sa venim, la fel, cativa si astia rasfirati asa? Suntem o facultate de tristi...asta este adevarul si e mare pacat...macar am si eu cativa prieteni de suflet, se stiu ei...nu mai trebuie sa ii numesc si lor le multumesc, ca macar din cand in cand(desi ar merge mai des sincer sa va zic) ne mai vedem si mai radem...toata situatia facultatii noastre imi aduce aminte de o faza pe care am trait-o pe bune...vorbeam cu cineva despre studentie(e de varsta mea) si imi zicea ca deja si-a cam trait viata si ce isi dorea de la facultate...si eu intreb..."ai fost vreodata la un examen fara sa dormi toata noaptea, dupa ce ai petrecut?" sau "ai mancat vreodata in cantina?" si imi raspunde "DA...(cu bucurie) AM MANCAT IN CANTINA DE LA HOTELUL MARRIOT"...asa sunteti si voi Fecerepistilor...macar nu va mai plangeti ca simtiti ca nu v-ati trait studentia cum trebuia si cum ati auzit pentru ca suntem o generatie surogat. Traiasca sefu'...sarumana
P.S. Imi pare rau ca am ajuns sa imi exprim sentimentele pe blog, dar fata in fata...se pare ca mai greu
P.P.S Articolul nu a fost copiat, inspirat si nici ajustat dupa absolut nimeni...este al meu si imi pare rau sa zic asta sincer...poate pentru ca imi doream sa scriu altceva despre...

7 comentarii:

persy spunea...

dap...ai foarte mare dreptate..degeaba suntem la facultatea asta k tot nu stim sa comunicam...dar eu zic ca mai bine vedem partea plina a paharului(si la propriu si la figurat:P):daca nu am fi intrat aici nu ne mai cunosteam si nu ne mai distram asa(cam rarutz dar e mai dragutz:D)..ei au de pierdut,nu noi...sa k bby..promit k de aici incolo o sa ai dc sa spui k viata de facultate e cea mai tare..pup..

Petruta spunea...

Eu zic sa nu ne mai prefacem! :P

Tix spunea...

Super bine scris postul. Felicitari

Make spunea...

multumesc Ecologie Umana pentru apreciere, dar din pacate Persy realitatea ustura si stii si tu la fel de bine.

Anonim spunea...

Stiu, nici eu nu vin prea des pe la facultate, as fi venit insa daca ar fi fost ceva de facut, daca as fi intalnit oameni care zambesc sincer, oameni care incep o conversatie cu tine nu pentru a se da mari si a-ti povesti ce au mai facut ei ci pt ca isi doresc sa converseze cu TINE, daca oamenii care te privesc de sus fara sa te cunoasca nu i-ar depasi numeric pe aia sinceri, haiosi, interesanti.

Am participat de curand la niste workshopuri si la prezentarea finala am spus ca "oamenii care studiaza comunicarea la nivel de stiinta au uitat cum e ea la nivel de instinct si au pretentia de a o practica la nivel de arta".
80% din cei prezenti in sala s-au uitat la mine ca la o nebuna :))

Ma rog sunt asa multe de filosofat pe tema asta, dar cum evit zona facultatii pe cat posibil...:))

Anonim spunea...

De ce imi lasi impresia ca facultatea (da, Doamne, eventual sa nu fie decat asta) nu e decat la fel de trista continuare a liceului (la care ai invatat si tu si care imi pare o
institutie de invatamant "...stiti continuarea", care merge pe modelul romanesc-ala negativ)? Acum vreo 5 minute, speram la mai bine - pe la ora asta ma invart si eu cam tot pe la parerile tale, foaarte optimiste de altfel. In rest, foarte dragut :)

Petruta spunea...

Zapacita: ai fosrte mare dreptate cand zici ca "oamenii care studiaza comunicarea la nivel de stiinta au uitat cum e ea la nivel de instinct si au pretentia de a o practica la nivel de arta". Din pacate insa, cred ca multi raman doar la stadiul de pretentii.
Poate ca sunt si colegi care-ti vor zambi sincer, daca nu o fac deja. Eu le acord prezumtia de nevinovatie spunand ca sunt cam timizi poate/ cam izolati poate/ sau doar MiSeRupisti si atunci nu trebuie sa ai ai pretentii la un zambet sincer.

Lukretzia : Viata la facultate este grozava (ai sa te convingi singura)daca descoperi oameni care o vor face sa fie asa. Radu/ Make/ Baby...sau cum vrei sa-i zici, este unul dintre cei pentru care merita sa te duci la scoala...:) Sper sa gasesti si tu unul ca el.