duminică, 20 ianuarie 2008

Moravul Public


Ieri seara...Hersastrau...frig afara...ma plimbam prin parc cu o frumoasa domnisoara...si ce ne gandim, hai sa ne asezam pe o banca. Booon...ne asezam...era frig(v-am zis) asa ca ea statea la mine in brate. Booon,si pana aici. Dar, staaai cand totul este asa frumos trebuie sa se intample ceva, nu? Si, bineinteles, ca s-a intamplat. Din ceata aleii, din negura noptii, din intunericul parcului, au venit ei...cei doi...cei atotcunoscatori de lege si de bunul mers al tarii...GAAAARDIAAAAAANIII PUUUUBLIIICIIII. Si ne-au legitimat, pentru ca, atentam la moravurile publice. Pozitia in care stateam exprima obscenitate!!!! (poate lor, pentru ca pe frigul ala, noua, mai mult ca sigur, nu) pentru tot ei o sa aiba reclamatii, pentru ca este o zona selecta si mai trece lume sa plimbe cainii!!!!! (pai si ce...cainele incepe sa planga, pentru ca ne vedea pe noi???), pentru ca nu este frumos ce faceam!!!!!. Dar, va intreb, stimatii mei domni "4 Clase", ce faceam? Ca pe ceata aia nu eram in stare sa fac nimica...deci, va mai intreb odata, CE NAIBA FACEAM? STATEAM CU PRIETENA IN PARC!!!!! Dar asa este...trebuie sa multumesc din nou, domnilor deputati, care promulga legile si domnilor senatori, care le aproba cu atata patos la locul de munca, cu daruire si cu drag si in special POLITIEI ROMANE care are in subordine numai cretini care aplica legea litera cu litera...oare cat timp o sa mai treaca, pana o sa inteleaga si ei ca, totusi, legea este pentru oameni? Deci ESTE INTERPRETABILA si nu se APLICA LA FEL IN TOATE SITUATIILE...
Credeati ca am terminat? Mai este...pentru ca un rau nu vine niciodata singur, domnii mei au scos caietul minunat sa ne ia datele..asa...si am intrebat cat este amenda...(bineinteles nu aveau chitantierul la ei...chiar asa, de ce sa mai cari un chitantier cand poti sa trimiti amenda acasa? nu e mai simplu?)...sunteti pregatiti?? Amenda pe care "aparatorii parcului Herastrau" ne-au dat-o pentru zona selecta in care ne aflam a fost nici mai mult, nici mai putin de...De....DE.... 3milioane...pai, eu unul, muncesc pentru 3 milioane 3 saptamani si le trag de nu mai stiu cum ma cheama si el in doua minute m-a rezolvat...

Dar inca nu este gata...ameda se duce acasa...proces verbal nu am semnat, deci oricum il face in absenta....deci de abia in 14 zile vine...deci acasa in Constanta!!!!, la ai mei...si ce o sa le zic alor mei? Cum o sa pot eu sa ma disculp, mai ales daca este o suma asa mare?? Mi-e rusine de penibilul situatiei...d-aia tot stau de ieri si imi framant creierii si nu am nicio idee cum sa fac..parca vad, conversatia la telefon...si pe ai mei razand de mine sau luandu-se de mine ca sunt fraier si ca mai bine mergeam naibii la un suc. La finalul zilei, daca trag linie, asa este...de ce sa iesi cu prietena in parc, sa te simti bine, cand poti sa stai in casa, in fum, la un suc...VA MULTUMESC DOMNILOR PENRU O SEARA MINUNATA...comunistii dracu'
Era sa uit...inca ceva..va recomand, daca aveti probleme cu legea, deci cu ei, exista un site foarte bine pus la punct tocmai pentru asa ceva. http://www.amenda.ro

6 comentarii:

Raluk6 spunea...

bro,pacat ca nu te.ai gandit sa le oferi o mica atentie asa,sa simta "domnii" ca ai si tu niscaiva comunism in tine...!atunci sa vezi ce mai "O seara buna in continuare!" va serveau gentlemenii in timp ce.o labareau cu scosu' chipiului si tentativa de ranjet tamp!!!prostia e in floare pe la noi...cu putina ambitie,in curand o si cultivam!=))

Petruta spunea...

Mey Raducule, eu zic ca data viitoare sa-l dai naibii de preludiu si sa o duci direct acasa. Acolo mai mult ca sigur ca nu va amenda nimeni...poate doar vecinele de langa (alea care-s vesnic la ciclu) plangandu-se de faptul ca ele nu au parte de actiune. :D

Petruta spunea...

Raducule, vezi k ti-am predat stafeta la "Ce-ar fi fost daca"!

Sabina spunea...

si era el ofiterul ..tuzgureanu ... frumos scrii ... bv!

Make spunea...

AVETI GRIJA LA EI...ca sunt si multi..ieri eram la metrou si a strigat unu la mine sa iau "mana DUPE bara ca mi-o prind acolo".

mrobert spunea...

aici este complet vina ta..pentru ca nu ai stiut cum sa inmanezi SPAGA. Baietii voiau o bere rece sa ii incalzeasca daca tot era frig afara. Acum puteai si tu sa faci cinste...sau varianta aleasa de tine sa te doara in locul unde nu rasare soarele si sa nu patesti nimik pentru ca nu aveau chitantierul la ei :D. deci va ramane doar o amintire pe care o vei spune nepotilor care vor sta pe picioarele tale lucrate la sala SI nu o paguba financiara :D.