sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Ai un foc?

Sunt stresat....se vede ca este sesiunea...defapt, mai bine zis, sunt frustrat...defapt eram frustrat...ca acuma nu mai sunt, din moment ce scriu asta, mi-a trecut...aseara mi s-a cerut un foc, cand veneam din oras....si m-am bucurat tare mult pentru ca nu mi s-a mai cerut un foc de foarte mult timp..nu conteaza ca nu aveam...ca nu am....si nu cred sa am vreodata...eu tot m-am bucurat ca mi s-a cerut un foc...si cred ca d-aia s-a uitat baiatul acela ciudat la mine cand i-am raspuns cu un zambet cat casa ca nu am si ca imi pare rau...dar sunt frustrat de altceva...chiar nu mi-a mai cerut, nimeni, demult un foc, pe strada...ca naiba, lumea nu mai fumeaza? Sau ma iau dupa fata ca nu fumez? Sau le e rusine sa ceara? Sau nu stiu cum sa zica? Sau au emotii? Oricare din motivele astea ar fi eu tot sunt trist ca nu mai cere lumea un foc pe strada....imi aduc aminte cand eram mic si ma jucam prin fata blocului, cum boschetarii santierului din apropiere tot timpul ne cereau cate un foc...acest lucru s-a prelungit si prin scoala generala sau prin liceu cand lumea incepea sa fumeze si peste tot prin parc sau prin curtea scolii auzeai din spate <>...ALEA ERAU VREMURI...acuma nu mai cere nimeni un foc...E MARE PACAT...dar, uite, totusi, speranta nu a murit de tot....asa ca, dragilor, cereti un foc.

4 comentarii:

Petruta spunea...

Scuze....dar vroiam sa te intreb ceva...nu stiu cum sa-ti spun, adik nu as vrea sa ma intelegi gresit...sau altceva...
Hai k iti spun, asta e...nush ce o sa crezi dup-aia de mine...dar..
Ai un Foc? :D

whiterune spunea...

Hm. Ieri am primit 10 cutii de chibrituri de la o prietena doar pentru ca era EA exasperata, ca nefumatoare, ca nu ne putem plimba, sta intr-un bar, sta linistite pe hol in camin fara ca eu sa fiu intr-o permanenta panda a potentialilor posesori de ... foc.

Make spunea...

hehe...pai si azi m-a intrebat o fata la facultate daca am un foc..:)

Anonim spunea...

ft tare postul! bv bv si nu ..nu am un foc :))