joi, 17 ianuarie 2008

Comeback in forta!!!


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog...e pacat...DE NU MI-ATI ADUS AMINTE SA MAI SCRIU? Sa va fie rusine. In alta ordine de idei haideti sa va povestesc ce am patit astazi la metrou. Am stat in statie 20 de minute...dar nu despre asta este vorba.

Mi-a zambit o fata....dar nici despre asta nu este vorba.

Cum spuneam, eram la metrou si mi-a zambit o fata..dar nu despre asta vreau sa va povestesc. Vreau sa va zic intamplarea unui pensionar prea binevoitor cu soarta. A venit val-vartej pe peron...a venit metroul, a alergat sa se aseze in fata unei usi, inainte de a se deschide ca sa poata prinde un loc. Si a intrat sa il prinda. Intamplarea face ca nu era singurul care alerga pentru locul acela mult visat...asa ca saracului i-a fost intinsa o capcana...mai degraba o capcana aruncata de un cetatean aflat la locul potrivit in momentul potrivit...altfel spus, i s-a pus piedica bietului mos...si el, mai subred din fire, a cazut de a gustat cu toata proteza din gura de podeaua metroului. Macar la final i s-a dat locul. Vedeti, tot e ceva.

P.S. Fata care mi-a zambit era imbracata in training, a scuipat pe sine inainte sa vina metroul si a scos un 5300 Xpress Muzik rosu, frumos si l-a pus sa-i cante Vali Vijelie. E pacat...e pacat, pentru ca melodia era una veche.


...

Azi in regie....sa mentinem profilul inaintat al varstei din topic, m-a fugarit o baba. M-am dus, seara, dupa ce mi-am terminat treburile, sa imi iau o bere, ca tot omu si ce sa vezi, acolo, in colt, era ea...si ma astepta..PE MINE BINEINTELES CA AVEAM BLUGI CARE IMI FACEAU CURU SECSI; m-a analizat si s-a luat dupa mine. Problema era ca mi-era frica sa nu ma violeze si sa mai vrea inca odata...Babele astea sunt periculoase rau...asa ca am fugit, dar ea tot dupa mine; noroc cu un grup de baieti care veneau si s-a luat dupa ei.

3 comentarii:

Petruta spunea...

Mey Raducu, imi pare rau de faza cu gagica aia...nu era pentru tine, mai ales k asculta o mel veche de la Vali!

Partea cu baba pe urmele tale a fost foarte savuroasa!
MeY secsosule...de ce fugi de fane sexagenare? Nu stii k mamaitzele fac ciorba buna? :)))))

persy spunea...

hai may radu..nu ai fericit si tu o biata babutza?..

Make spunea...

Baba ca baba...da ce faceam ca eu imi luasem o bere...unde o puneam ca nu puteam sa o las pe jos ca doar eram in regie...disparea repede