marți, 11 martie 2008

In ideea Petrutei


In ideea Petrutei cu "Ce-ar fi daca..." m-am gandit si eu astazi...ce ar fi fost daca in loc de student as fi fost un muncitor...ce ar fi fost daca in loc sa ma duc la facultate sa stau pe santier sa sparg seminte...ce ar fi fost daca chiar credeam in ceea ce zice nicolae guta in cuvantarile sale...ca ar fi fost daca fluieram fetele pe strada...ce ar fi fost daca in loc de pranz aveam un ziar cu parizer la 10.000 si o ceapa...ce ar fi fost daca imi placea votka...ce ar fi fost daca ma imbracam in pantofi cu blugi albastri si puneam telefonul cu manele in metrou...ce ar fi fost daca mergeam beat pe strada? Toate astea ce ar fi fost daca eram muncitor? Daca plecam in Spania? Si ma intorceam cu mertanu'? Dar ce ar fi fost daca eram stripper? Ce ar fi fost daca eram idolul femeilor necasatorite de la 40 de ani in sus? Ce ar fi fost daca ma credeam cuceritorul Nambăr Uan ? Imi dadeam cu crema de bronz pe cur? Ma imbracam in chiloti tanga? Nu mancam decat la fast-food-uri? Purtam ochelari de poponar? Sau ma tundeam chel? Aveam gagica grasa...gen Oana Roman...ca sa imi finantez "PROIECTUL?"...dar ce ar fi fost daca eram lautar? Cred ca imi lasam burta mare...ca sa pot sa imi tin acordeonul fara corzi...imi lasam mustata...si cantam la placerea baietilor din sate? Imi luam pantofi cu cioc si pantaloni de training...fashion addicted...aaa dar asta nu pot...sorry, nu sunt tigan...greseala mea...dar daca ma faceam un chelner la un hotel subventionat de la stat din Venus? Intrebam clientii daca vor salatica pe langa cartofiori? Sau le sugeram carnita de porc cu painica? Sau le prezentam lista de bucate ca pe cine-stie-ce carte valoroasa? Dar daca as canta manele? As aveam mai multi bani? M-as pisa pe roata masinii? Cine poate stii...deci va intreb...ce ar fi fost daca eram un sutien si proprietara avea tatele mari?

2 comentarii:

mrobert spunea...

pai faza cu sutienul e de viitor..cine stie poate daca iti doresti mult te vei reincarna intr-un sutien. cat despre celelalte: burta ai, votka iti place, seminte iti place (ca`i sub 50), deci daca nu ne apucam de sala aproape jumatete din vis era implinit :D, mai iti trebuiau mustata si acordeon..ca in lumea manelelor se pare ca picmentul a inceput sa conteze tot mai putin, nu dau nume (traiasca don. DR. Costi). acum doar forta si mucichi sa ne facem mumosi sa dam fetili peste cap la vara :))))).

P.S. Ce ma enerveaza verificarea cuvintelor..tastezi si tu acolo nnn rrrr dddd fff wwww mmm si dupa ce ai introdus: "Introduceţi literele după cum sunt arătate în imagine.", pai asta am facut frate ce pana mea, te fac astia sa te indoiesti de propia ta privire :).

Petruta spunea...

Mey Baby bine k ai facut in sfarsit art asta si m-ai mentionat si pe mine pe acolo!
Ai completat cu succes intrebarile mele existentiale!
Ai vazut k ti-a venit inspiratia? :D
Stiam eu ca asa se va intampla...te mai astept la o discutie ca cea de aseara!
Si vino la curs k ne plictisim!!! Si bineinteles adu-l si pe bunaciunea de Robertzelu'..:))