joi, 27 martie 2008

The Practice...here I come


Era un status care mi-a adus multe belele...dar totodata si multe satisfactii...pentru ca The Practice este o agentie de PR foarte tare...imi pare rau ca nu am cuvinte destule ca sa o pot lauda indeajuns...este mult de munca...adevarat...stai toata ziua la un birou in fata calculatorului...adevarat...dar totusi echipa care intra in acel birou in fiecare dimineata facea timpul sa treaca mult mai usor...sau cel putin asa mi se parea mie...multumesc fetelor, incepand cu Gabi si trecand la Madalina, Oana, Nicoleta, Ruxandra, Anca (cu care am lucrat direct) si tot colectivul...imi pare rau ca a trebuit sa plec de la voi...si totusi o sa trec pe la voi cel putin o data la doua saptamani...la final, cred ca asta e cam ultima sansa pe care o dau scolii...vom vedea...ma bucur totusi ca au avut fetele rabdare cu mine si ca ne-am inteles de minune. Va multumesc din suflet!

Un comentariu:

Anonim spunea...

A se observa: numai fete:):p