marți, 15 aprilie 2008

SOC!! Am rezultatele testului cu telefonul

Cat timp a trecut de cand nu am mai publicat ceva pe pagina mea draga de blog...pana una alta parca s-au mai schimbat cateva lucruri...spre exemplu in Libertatea nu mai prezinta Simona Sensual vremea!!!! sau sunt scaune noi in cantina din regie...sau in continuare am vizualizari f multe pe hi5...sau ca rezultatele testului cu manea de pe telefon erai cam cele asteptate...esantionul testat este de peste 2000 de persoane din care 10% si-au manifestat vadit dezacordul fata de ceea ce au vazut/auzit, 23% s-au aratat chiar bucuroase...nu ma intrebati de ce, pentru ca nu stiu si restul de 67% au avut o ignoranta totala...pai asta si suntem...o tara de ignoranti pentru ca altfel lucrurile nu stateau asa cum sunt.

Un comentariu:

Petruta spunea...

Pey si cum zici tu ca nu ai fane daca se uita la tine pe hi5 din ce in ce mai multe fatuci? :))
Da mey...ignoranti suntem pentru ca asa ne-am obisnuit sa ignoram si sa fim ignorati...