luni, 21 aprilie 2008

Laaaaa Laaaa Laaaaa


Romania 2008...am impresia ca lucrurile merg din ce in ce mai repede; problema este ca nu prea se stie inspre ce directie; spre exemplu vedem pe strada din ce in ce mai multe masini de lux...intr-o tara care se vrea "in tranzitie" si totusi traim ca in lumea a 5a...vedem tot mai multe masini de lux care au numere de Germania sau Spania...vedem tot mai multe nenorociri pe strada fara ca politia macar sa intoarca privirea nu sa si intervina...vedem tot mai multi "artisti" pe strada si pe la nunti...Libertatea in continuare conduce detasat topul ziarelor NU CARE CUMVA DILEMA sau ziare precum Adevarul sau Gardianul sau Catavencu; cand te duci la dj sa ii ceri o piesa noua iti pune manea; si atunci, ma gandesc eu, pentru a face PR unui client precum Libertatea, sa zicem, cum trebuie sa ne adresam? Cu o tipa goala si cu guta in plan secund? Asa este...sunt bun pentru ca tu tii cu mine...va suna cunoscut sloganul lui Mutu? De ce nu se face un reality show cu gimnastele care au luat medalii la europene si ne-au facut Romania auzita peste hotare? De cand nu ati mai fost intr-un parc din Bucuresti? Sa vedeti tiganie cat cuprinde...problema este ca minunatul popor roman este cel care imita si preia mult amplificata aceasta atitudine minunata...traiasca canalul Acasa cu serialul Inima de tigan...cineva spunea ca Romania nu mai este tara de romani...si altcineva spunea ca problema la noi in tara este ca elitele nu mai promoveaza nimic...si atunci ma intreb cum pot sa fac eu o campanie de rebranding pentru Dacia Logan adresata tinerilor? Cand, daca intrebi un tanar pe strada ce parere are despre modelul acesta iti va spune TAXIU, MANELE, JEG, CRUCIULITE LA OGLINDA...cum sa incep? Cu ultimele hituri ale manelelor? Sau sa merg pe partea cu Loganul la tara care este vazut precum mercedesul la tigani? Este greu...este un nou public pentru care ar trebui sa existe o definitie total noua...publicul de Romania...

Niciun comentariu: