luni, 28 aprilie 2008

Ma duc sa ii reclam...


Uitativa si voi...pei este corect?? Am fost special in zilele de vineri si sambata ca sa dau si eu cu para pe digei si nu "punea" deloc manele...ajuns la fata locului am avut o mare jena...cum adica house...ce este asta dom'le? Nu cunosc, nu degust...chiar nici nu imi place ai dreq roacheri de danseaza cu paru' tepos in club...parca ar fi drogati sa mora io...si de suparare meam luat dacia tunata in Vitan cu capace aurii la ventile si volan de renault si am plecat la bajetii din rahova de baga acolo numai muzica selecta de cocktail. IN FORTAA TATIII!!!
A stai asea ca nam terminat...sper ca vati dat seama ca ceea ce a scris baiatu' pe afis este gresit, nu? A pus "se pun" in ghilimele cu un scop special...corect era "SE PUNE" ca sa inteleaga si noi astia de la regie 6 bucuresti.

Un comentariu:

Petruta spunea...

Tarani astia, frate!! Ii pun pe astia la respect, parca ar tine post!!