joi, 15 noiembrie 2007

VIP sau V.I.P?

Hai sa va povestesc cum am luat o teapa destul de mare anul acesta..Toata povestea s-ar putea sa supere pe anumite persoane, dar ASTA E. Asadar totul se petrece in perioada in care o mare organizatie studenteasca facea recrutari. M-am inscris si eu la interviu, in ideea ca au departament de relatii publice. Ma duc la interviu...vorbesc cu baietii de acolo, toate bune si frumoase. Sa zicem ca m-am descurcat mediu, nu bine. Nici nu aveam pretentii de foarte bine. Boon...Rezultatele se afisau la finalul saptamanii cu interviul. Trebuie sa zic ca tot in ziua in care se afisau rezultatele, se faceau inscrieri pentru alta organizatie PR oriented. Asadar eram in maaare dilema..ce sa fac..sa mai ma duc si la organizatia asta sau sa raman doar aici unde aveau totusi un departament de Pr. Ce fac atunci? Incerc intr-un fel sa FRAUDEZ SISTEMUL, nu ? Voi nu ati fi facut la fel? Ma duc la o fata din an..sa o numim Corinuta..care se da mare si tare ca este in organizatia asta smechera. Si o intreb (ei stiau rezultatele mult mai devreme decat noi prostimea care a fost la interviu) spune-mi si mie te rog un singur lucru...Da sau Nu? Atat ma intereseaza. Ce credeti ca mi-a raspuns? "NU ESTE ETIC FATA DE CEILALTI PARTICIPANTI". Va dati seama ca am ramas masca...adica don'soara Corinuta se trezea sa imi tina lectii de etica...? De ce? O fata care de multe ori poate te-a calcat pe nervi sa iti tina lectii de etica? Si m-am enervat destul de tare pentru ca nu m-ar fi interesat decat da sau nu, mai mult chiar deloc. Deci si prin urmare de ce a trebuit sa "isi umfle muschii" in fata mea cand, chiar, nu era momentul? De ce era nevoie de o atitudine asa pozitiva fata de prorprii colegi?(pentru ca, banuiesc, ca ar fi facut la fel si cu altii, nu numai cu mine).
Bineinteles ca nu m-am mai dus la cealalta organizatie, pentru ca am mizat totul pe o carte si am pierdut. Asadar le multumesc lor, pentru ca m-au ajutat sa ma indarjesc si mai tare si sa ma implic si mai mult la ARRP unde sunt voluntar acuma.

P.S. Orice asemanari cu institutii sau persoane sunt intentionate si reale.

Un comentariu:

mrobert spunea...

foarte simplu de comentat. e o chestie de mentalitate, mai ales la fete, astfel ca in momentul in care ajungi la o anumita inaltime, sa zicem de exemplu Feroviarul, ti se pare ca l`ai prins pe Dumnezeu de picior si ca esti mare smeker/smekera, asta e asta este mentalitatea implantata in RRomania.