joi, 22 noiembrie 2007

Proud?? Hell, yeaaaah!!!!

Am fost la ADD BREAK...Ieri seara..Music club...discutii despre PR si Publicitate..Mici scapari, ca altfel nu se poate..ca doar oameni suntem..ce daca lucram intr-o firma de publicitate si nu stim sa diferentiem, cum se cuvine, marketing-ul si advertising-ul sau ca nu stim ce e "aia" un departament de client service..eh..noi sa fim sanatosi..totusi un singur lucru mi-a atras atentia in mod special...si anume, faptul ca un pusti de varsta mea..recte 20 de ani, este Junior PR la, ATENTIE!!!!, McCann si presedintele IAA Youth...Deci se poate..Insa nu aici vreau sa ajung...Pe scena a fost invitat sa vorbeasca despre proiectele IAA nimeni altul decat Profu' de publicitate Dan Petre...In momentul acela, cand l-am vazut acolo "sus" cu microfonul in mana, vorbind dezinvolt, foarte profesionist despre proiecte internationale de PR, despre scoala IAA etc. m-am simtit si eu, pentru prima data de cand sunt la facultatea asta, FOARTE MANDRU..Ca mi-a predat si mie...ca a avut rabdare cu noi toti, cand vorbeam, ca am avut onoarea sa-l cunosc si sa vorbesc cu el, ca preda la mine la facultate-parca am mai zis nu??...trag aer in piept, merg mai departe si multumesc ca am avut ocazia aceasta mareata sa am asa un om la catedra...care stie si face atatea in industria asta...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Super fain! Ma oftic ca sunt atat de aiurita si am fost convinsa pana acum o ora jumate cand mi-am verificat mailu' ca azi e ad breaku'...as fi vrut si eu un motiv pentru a fi mandra de fcrp...uf:(

Petruta spunea...

Data viitoare sa-i iei microfonul din mana si sa vorbesti tu k sa fim noi mandrii de tine! :D