duminică, 16 decembrie 2007

Spuma de ras

Acuma de sarbatori, cand toata lumea face cadouri la toata lumea, eu am o mare problema...cu spuma de ras...am vazut o reclama care m-a facut putin sa ma gandesc la chestia asta mai tare...sunt sigur ca ati vazut-o si voi...parca asa era...90% din aparatele de ras, PENTRU BARBATI, sunt cumparate de FEMEI. Boon...toate bune si frumoase..dar eu tot raman cu problema mea...intrebare...pentru ambele sexe: Ati citit vreodata eticheta unei spume de ras? Ati vazut vreodata ce scrie acolo negru pe alb? Sau ma rog albastru pe alb..? Pe mine ma distreaza ca este si la inceput de tot...si nu scrie numai in limba romana...este si in limba engleza si in germana..cam in toate...asadar..de ce zice fix la inceput..spuma de ras PENTRU BARBATI...poate fi si pentru femei si nu stiu eu? Daca voi cunoasteti cazuri de spuma de ras, pentru femei, sa imi aratati si mie...chiar VA ROG!
E tare faza...daca tot femeile fac cadouri, in medie de doua ori mai mult decat barbatii, ar trebui sa aiba mare grija sa nu daruiasca spuma de ras pentru barbati unei femei...Hehe

Un comentariu:

Petruta spunea...

Noroc cu articolul asta k ma gandeam de ziua ta sa-ti iau niste spuma de ras :))